RezultatiAnketePortal Webinfo sproveo je anketu među građanima, koja je još uvek aktuelna i „otvorena” za Vaša mišljenja, a sve kako bi što detaljnije istražili stavove o bezbednosti hrane i zabavnih sprava na vašarima i luna parkovima. Povod za ovu anketu su nedavni incidenti koji su ukazali na ozbiljne propuste u bezbednosnim standardima.

Rezultati ankete
U anketi je u roku od 12 časova učestvovalo 128 ispitanika, a rezultati su pokazali značajnu zabrinutost građana u vezi sa ispravnošću hrane na vašarima i seoskim slavama.
Prema anketi, 79% ispitanika (101 osoba) smatra da hrana na ovim manifestacijama nije ispravna i da nije dovoljno kontrolisana. Ovi rezultati ukazuju na ozbiljne sumnje u pogledu bezbednosti hrane koja se prodaje na ovakvim događajima. Samo 8% ispitanika (10 osoba) veruje da je hrana ispravna i dovoljno kontrolisana, dok isti procenat ispitanika nema mišljenje o ovoj temi. Dodatnih 5% (7 ispitanika) smatra da je hrana možda kontrolisana, ali nedovoljno.

Ovi podaci jasno pokazuju da većina građana nema poverenja u kvalitet i kontrolu hrane koja se nudi na vašarima i seoskim slavama. Ova zabrinutost je posebno relevantna sada, u letnjim mesecima, što dodatno povećava rizik od kvarenja hrane i potencijalnih trovanja.

Nedavni incidenti, poput masovnog trovanja dece sladoledom na jednoj manifestaciji u selu kod Ćurpije, dodatno su pojačali zabrinutost javnosti. Takvi događaji postavljaju pitanja o standardima i procedurama koje se primenjuju u kontroli kvaliteta hrane na mestima gde se okupljaju deca i porodice.

Povezanost sa nedavnim incidentima u luna-parkovima

U prethodna tri meseca, dogodilo se nekoliko sličnih incidenata. Na primer, devojčica koja je nedavno puštena iz bolnice nakon što se borila za život zbog pada sa ljuljaške u luna-parku u Kuršumliji, otvorila je brojna pitanja o bezbednosti zabavnih sprava. Prema izveštajima, incident se dogodio zbog neadekvatnog održavanja i kontrole sigurnosnih standarda.
Slična situacija dogodila se u luna-parku u Lazarevcu, gde je konstrukcija ringišpila popustila dok je bila puna dece. Srećom, nije bilo ozbiljnih povreda, ali je ovaj incident izazvao veliku uznemirenost među roditeljima i posetiocima.

Potreba za strožim kontrolama
Ovi incidenti ističu potrebu za strožim kontrolama i regulacijama kako bi se osigurala bezbednost posetilaca. Konkretno, dečja igrališta imaju stroge standarde koje moraju ispunjavati, pa se postavlja pitanje zašto isti standardi nisu primenjeni na zabavne parkove, od kojih su mnogi napravljeni šezdesetih godina prošlog veka. Takođe, ako su i primenjeni - kako da znamo da li su zabavni parkovi uopšte prešli potrebne provere i da li postoje bilo kakvi pokazatelji (možda u vidu oglasnih tabli) koji će ukazati da je adekvatna inspekcija u bilo kom trenutku izvršila bilo kakvu kontrolu ispravnosti.


PROČITAJTE JOŠ...

 

NAJČITANIJE

Foto: Učesnici akcije „Sačuvajmo Fantast“ U ...

Povodom redovne kontrole saobraćaja, Policijska uprava ...

Letnja sezona na otvorenim bazenima Sportskog centra u B...

„Odakle da počnem?“ - pita Petar Vidović, osnivač...

U okviru nastavka velikog projekta prenamene kanalne mre...

Foto: Društvene mreže / Uređivanje prostora oko zgrad...

NAJNOVIJE

Foto: Društvene mreže / Sara Džesika Panker Beograds...

U prelepom ambijentu amfiteatra na Tiskom keju u Novom B...

Jedanaesti memorijalni turnir u street basketu „Slobod...

Danas ujutru, dok je većina tek otvarala oči, mala gru...

Foto i izvor: Komšije za komšije, Sever Đurkić Zahv...

Zbog planiranih radova na elektro-mreži, u ponedeljak, ...

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Prihvati
Otkaži
Shopify.com
Prihvati
Otkaži
Google Analytics
Prihvati
Otkaži
Unknown
Unknown
Prihvati
Otkaži
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
ID5
Prihvati
Otkaži
Advertisement
If you accept, the ads on the page will be adapted to your preferences.
Google Ad
Prihvati
Otkaži